Zincirin ilk halkası #zincirikırma

Geçtiğimiz haftalarda yazdığım Mutlaka Takip Etmeniz Gereken 12 Youtube Kanalı yazımda 2. Favori kanalım(Başka Bir Şey kanalının kapanmasıyla artık 1.) olan Barış Özcan’dan bahsetmiştim. Her videosundan bir şeyler öğrendiğim ve beni bir şeyler yapmaya iten, olaylara daha farklı bakış açılarıyla yaklaşmamı sağlayan videolarından son videosu zinciri kırmayı izledim.

Her zaman bir şeyler öğrenmeye ve araştırmaya çabalayan bir insan olarak bu yıl da kendime bir şeyler katmak için beni motive edecek bir şey buldum. Zinciri kırma akımına ben de katılmaya karar verdim. Benim HEDEFİM: Her Pazar bir blog yazısı. Bu yazılar genellikle ilgi alanım olan teknik konularda olacak ancak farklı konularda da yazılar yazmak istiyorum. Zinciri kırmamak adına bu yazıları hazırlarken çok şey öğreneceğime inanıyorum. Bu da yılın ilk pazarında ilk halka olsun. Bir sonra ki yazıda görüşmek üzere. Mutlu yıllar J

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sinyal Jeneratörü Nedir? (Function generator)

Arduino'dan Python'a veri aktarma

#12 Arduino ile Step Motor Kontrolü