İstediğiniz renkte baskı alabildiğiniz 3 boyutlu yazıcı 3 #zincirikırma

Baskı almak için STL formatından G-code formatına yazıcınızın özelliklerine göre dönüştüren programlardan bazıları Cura ve Repetier'dir. Cura çoklu(2li hariç) extruder'ı desteklemediği için destekleyen Repetier'i kullanacağız. Fakat bu sefer stl değil amf uzantılı tasarım kullanmamız gerek ya da Repetier'in özelliği olan stl dosyalarını birleştir şeklinde olması gerekiyor. amf additive manufacturing file yani eklemeli üretim dosyasıdır. Thingiverse'de bu dosyaları bulabilirsiniz. Bunlardan biri olan 3 tane kareyi 3 farklı renkte alabileceğiniz Purge Tower'ı buradan indirebilirsiniz. Repetier kısmında yapmanız gerekenleri burada ki linkten takip ederek yapabilirsiniz. Ben bu kısmı tamamen tamamlayamadım. Benim yaptığım delta color mixing printerda bunları ayarladıktan sonra yazıcıyı kalibre edip baskı alması kalmıştı ancak staj sürem bittiği için bunları yapamadım. Deltaları kalibre etmek kartezyene göre zordur. Kalibre kısmında zorlandığım için yazıcının z ayarını yükseltip havada baskı almasını istedim. Repetierden aldığım G-code'u yüklediğimde havada renkli alan bir yazıcım olmuştu:) Bu konuda ki deneyimlerim bu kadar. Bir sonra ki halkada görüşmek üzere...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sinyal Jeneratörü Nedir? (Function generator)

Arduino'dan Python'a veri aktarma

#12 Arduino ile Step Motor Kontrolü